19 Mayıs 2017 Cuma

Hogwarts'tan Paket Var !


   Selam! İlk öncelikle Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun!
Pazartesi gelen paket hakkında yazacağım..Bu yazıyı yazmayı erteledim sürekli çünkü başka şeylerle -kendimi kandırıyorum- uğraşıyordum.

  Paket aslında Bestie'mden gelen doğum günü paketi.Neden mi başlıkta ''Hogwarts'tan Paket Var'' yazıyor? Çünküüüü... paketi açtığımda ilk karşılaştığım şey Hogwarts mektubu olduu!!Hiç aklımın ucundan bile geçmezdi bir gün bu mektubu alabileceğim..Iıı ,biraz hayallerde yaşıyor gibi olsam da hayallerimin daha gerçekçi olmasını sağladığı için çok çok teşekkür ederim.

  Paketteki ikinci zarfta washi tapeleri görünce çok sevindim.Yeni washiler almayı planlıyordum,iyi zamanlama oldu. Rilakkuma stickerları paketteki favorilerimden..Çok şirinleer!! Yılbaşı çekilişinde elime geçen rilakkuma kaleminden sonra iyice ilgimi çekmeye başladı şu küçük ayıcıklar..
Minik tavşanlı paketler yine çok sevimliler.Best'ten gelen sevimli paketleri çok seviyor ve saklıyorum öhö öhö -garip alışkanlıklar-..

  Planner sayfalarını umarım bir gün düzgünce bi' defter ayarlayabilirsem kullanabilirim.Aslında hemen kullanmak istedim ama...Yazık olurdu..
  Harry Potter bulmaca ve gazete şeysiii!!Bu yolladıklarından sonra HP köşesi mi yapsam diye düşünmeye başlamadım değil :') .

  Desenli kağıtlar ve Olaf'ı kullanmak için sabırsızlanıyorum.Ha Olaf demişken kutu içindeki Jack ve Jigglypuff'ı fark ettiniz mi?Masama yerleştirdim hemen..
 Zarfın üzerindeki kedili fotoğraf çok kaliteli görünüyor değil mi? Bestie kedisi Melo'nun -Melodi - fotoğrafını zarfın üzerine basmış :')
Hazırladığı Bir defterin kapağında da en sevdiğim filmlerden birisi olan Kelebek Etkisi'nin fotoğrafı vardı.Fotoğrafını ekleyemedim çok görsel oldu diye :')

 Kutunun en altında bi' paket daha vardı.Beste'nin mektuplarla ilgilendiğini öğrendiğim ilk zamanlarda yapmıştı zarfın üzerindeki resmi..Paketi açtığımda içinde küçük bir not, bir kaç kitap ayracı ,kahve ve Süikast Sınıfı mangası vardı.Süikast Sınıfı almayı istediğim mangalardandı..Kitap ayraçlarına gelirsek..Ayraçlardan birinin üzerinde Smyrna yazıyor.Bu bizim tanıştığımız facebook grubunun adında geçiyor. -yani bizim için anlamı var, bu yüzden yolladığını düşünüyorum- Duygulandım yaa o ayracı görünce :')
Paket bayağı doluydu.Her şey çok güzel.

Söylemeyi unuttum.Bestie de blog kurmuştu.
Bestie yani Beste'nin blogu için tık

 Ya şuraya güzel şeyler ve teşekkürlerimi yazacaktım ama kime anlattığımı şaşırdım.Bir kaç dakika verin.Burada yazarken beynim yandı,neden?Ay uzatmayayım daha fazla.
Sonraki yazıda görüşmek üzere,kendinize iyi bakın!

4 yorum:

  1. Yaaa çok güzel hediyelerin hepsi, üstelik seni düşünerek anlamlı hediyeler alması beni kalbimden vurdu *Q* (arkadaş yoksunluğu çekince böyle oluyorsun işte)

    Umarım hep arkadaş kalırsınız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sana da nasip olur gülüüm-teyze konuşması yapmaya çalışıyorum , yanlış anlaşılmasın- İnşallah böyle devam ederiz ya

      Sil
    2. Çok güzel olmuş yazı yaaa. Çok seviyom seni<333

      Sil
    3. Ağağaa teşekkür ederiim. Ben de seni çook seviyorum ♥

      Sil

Tasarım: Moka